Det trodde jag Aldrig...

Ibland går det upp och ibland går det ner, som en berg-och-dalbana. Livet har saker och ting på lur, hela tiden. Eller, hele tin, som älsklingen säger :)
Tjoff och pang, sa det och så var man två, eller fyra, eller sex :) Det är för jävla härligt i alla fall. Tänk så det kan bli. Just nu känns det som en dröm och jag ruskar på huvudet varje dag, mer eller mindre, på ett sätt som betyder, jag fattar ingenting :) Man behöver inte fatta, bara Att det händer, det är gott nog. Dock är det häftigt, för varje gång jag kommer på att det är som det är, så vaknar jag till och spricker upp i ett leende och sedan är den dagen räddad. Och faktiskt, det trodde jag aldrig...
Ibland ger man upp på något sätt, men så klart finns hoppet alltid där, om. Det händer grejer på alla fronter och vissa av dem, trodde jag Aldrig :) Ja, själv har jag tänkt leva tills jag blir 150 år, så det finns ju lite tid kvar att ha roligt på, så nu jäklar kör vi!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii