Det väljer jag att inte svara på...

När man får ett sådant svar, då blir i alla fall jag nyfiken på vad som ligger bakom, eller hur känner du?
Jag har ställt en fråga om ett eventuellt samarbete, med en stor organisation, som har med idrott att göra. Intresserade frågor och faktiskt en nyfikenhet, var det som mötte mig vid första kontakten. Efter att senare har kontaktat dem igen, valde personen ifråga att svara via sms. De var då inte intresserade längre, efter att ytterligare en person skulle informeras. Denne fick den lilla information jag gett i första läget och då fanns det redan en personlig åsikt, som tydligen var negativ. Då kom detta svar och jag har också svarat, för jag vill veta vad som ligger bakom en sådan mening. Har jag sagt något konstigt, förklarat dåligt, finns det rykten eller annat som står i vägen? Inte en aning, men jag lär ligga på tills jag fått en förklaring.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii