Då var det över

Födelsedag firad och midsommarafton avklarad, utan betongkeps idag. Jädra regnväder bara, men ibland kommer solen fram och det är varmt och skönt. Dagarna går fort, trots att man inte gör nåt. Har klarat av lite jobb idag, ja, jag vet att det är ledigt, men sån är jag. Jag är inte mitt jobb på det sättet, om det finns annat att sysselsätta sig med. Dags för en promenad och träning på det, så kan jag unna mig den sista biten av tårtan, som står i kylen. God tårta förresten, White Lady, heter den, chokladmousse och vit marsipan, gött värre :) Då är det ett år till nästa gång man fyller år, kanske det firas på andra sätt då, vem vet. Kommande år är ju fortfarande osett, dock har denna halvan börjat ovanligt bra. Nu ska jag äta tårta... nej, just det, träning först ja, hm...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii