Prata och underhålla

När jag var liten så var det inte många ord som kom ur min mun och framför allt inte inför folk. Var det roliga timmen i skolan så sjönk jag långt ner i bänken när det skulle väljas vilka som skulle hålla i den. Idag lever jag mer eller mindre på att prata med och inför folk och njuter varje gång jag får stå på en scen och spela och sjunga. Tänk vad man kan ändra sig. Det är ju betydligt roligare att kommunicera än att inte agera :) Människor är fantastiska och har man tur, eller är förberedd, som jag brukar säga, så träffar man guldklimpar i vardagen. Hej på dig, vem är du!?

Kommentarer

  1. I know the feeling!
    Det har verkligen vuxit fram hos mig.

    SvaraRadera
  2. Det är en skön känsla när allt faller på plats :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii