Det var då :)

För en vecka sedan ploppade en ny grupp fram på FB. En Borås grupp, där man kan skriva om gamla minnen av vår kära stad, men även nya saker och  ting. Många fina minnen dök upp och en massa annat som jag nästan glömt och en del hade jag faktiskt glömt :/ Visst är det roligt att gå tillbaka i tiden, mycket har man upplevt. När jag för någon dag sedan slog upp min sida, så fick jag se en bild som jag inte visste fanns och strax därefter kom en till. Gamla bilder från 80-talet där jag poserar vid och i en av mina bilar. Vem har tagit den? Bilden alltså... kul var det i alla fall. Svisch, så var man tillbaka i tiden igen :) Jamen, hur snygg var man inte då ;) Tänk om kameran varit med vid flera tillfällen vid den tiden, jösses. Det var för krångligt med bilder då. Lämnas in och framkallas...tog ju flera veckor ibland, innan man kunde se vad som hänt. Nu är det nästan tvärtom, nu ryker kameran fram i tid och otid och bilderna samlas på hög i datorn och på fejjan. Kan bli liite mycket.
Håll tillgodo med dessa fina 80-talsbilder :)

Jag är närmast kameran i randig tröja, bakom mig Rolf Hallman
och spelevinken i mitten Roger Elm

Jag och min Alfa, samt Roger Wåkén

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii