Hurra, hurra, hurra!

Inte vilken dag som helst, utan min födelsedag :) Ja, man fyller ju år en gång om året, som bekant. Sol, blå himmel, jordgubbar, tårta, presenter, allt som allt en fantastisk dag. Och nu gäller det att säga rätt, om nu någon frågar hur gammal jag är. Det är inte så jättevanligt och när någon väl gör det, så blir väldigt olika reaktioner, det är ju kul på ena hållet, när det blir en förvånad min och med ett VA!? efter :) Nu har jag fyllt färdigt för i år i alla fall, känns toppen. Trots att det inte står några Legomodeller eller Kalle Anka pocket på soffbordet. Det är andra presenter numera, men som känns minst lika uppskattade. Koltrasten sjunger utanför, har balkongdörren öppen och idag kan jag njuta av en dag med lika lång natt. Midsommartid är fin och jag är en midsommarprins :) Glad midsommar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii