Fult att skryta...

Igår fick jag ett direkt erkännande på att jag är en duktig låtskrivare och även gitarrist... även om jag själv tycker jag inte står ut, i jämförelse med andra gitarrgurus. Låtskrivartalangen har jag ju dock odlat under många år och vet att jag gör bra musik, bara att ingen annan har förstått det :)
Snarare är det väl så att jag inte gjort så mycket väsen av mig för att visa det.
Personen som igår berömde mig via telefon är en mycket viktig länk i mitt fortsatta musicerande. Han tände till på en av mina låtar så mycket att han vill använda den i ett stort sammanhang, där också en annan storhet är på plats och där kommer den andra låten in i bilden, som också fick stående ovationer.
Jag har ingen aning om vad det blir av detta, men det känns bra och spännande. Så nu är det ett steg i taget som gäller, på alla håll, men stegen går framåt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii