...och där vart det 100 inlägg!

Det goda håller i sig. Världen är snäll. Fint väder också, till allas förtjusning, som vanligt. Passa på att sug på den för i morgon kommer regnet :/ Midsommarvädret kan ju vara lite hipp som happ, skitvarmt eller tio plus, snålblåst och duggregn. Ändå smakar jordgubbarna såå gott. Det var ett tag sedan det var riktigt midsommarfirande. Snapsar på bordet, fina dukar och servetter och ett jävla hålligång. En midsommar, för många herrans år sedan ( känns det som ), var det ett ordentligt firande. För min del blev det ganska kort.. men intensivt, ja ni fattar. På fredag blir det vääldigt lugnt, kan jag säga. Det är kul att fira och traditioner är viktiga, men det har halkat lite snett de senaste åren, så fredag är inte så speciell faktiskt, men det går väl att ändra på. En och annan planet tycks ju ligga väldigt rätt just nu i alla fall och det tackar jag för, TACK! Horoskop är ju lite kul och mitt har stämt förvånansvärt bra ett tag nu. Mitt i allt detta så är det bemärkelsedag i morgon, min egna, dessutom. Blir nog ingen frukost på sängen, om jag inte går upp och fixar det själv, vill säga. Ett år går fort så det gäller att ta vara på tiden och göra något bra med den. Det gör jag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii