Men vad fan!

Förväntningar är en sak, men att de skruvas upp från alla håll, trots att det egentligen inte är bra, vad beror det på? Tidningarna har fyllts med rubriker om denna unga dam som gästade torget igår. Hon är ett mirakel, så fantastisk, publiken trängdes för att få plats, osv. Undrar om inte Björkman är hetero ändå, som han går på med denna tjejen... Torget var packat igår, folk överallt, redan tidigt på kvällen. Om jag hade varit packad också, så kanske jag fått ut mer av denna konsertdynga. Dravel, dravel, dravel och åter dravel. Märkliga arabiska utstötanden, kan varit annat också, bakgrundsljud, ett jävla hoppande, studsande som i trans över hela scenen utan någon som helst tråd. Verkligen en besvikelse. Hur kan man resa runt med detta och tro att man bygger en karriär eller att folk kommer tillbaka för att se den "riktiga" konserten i höst. Skrattretande och fler än jag kände samma sak, det skingrade sig fort på torget med huvudskakningar och en del svordomar. Så på måndag kväll nästa vecka kan ni ta er till torget, då spelar jag på tre ölburkar, iklädd ett lakan och sjunger Mors lilla Olle baklänges, det kostar 500 spänn och jag kommer hålla på i hela 7 minuter. Välkommen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii