Klockan är sju!

Är det sant!? Redan!? Jag somnade ju nyss. Alldeles för få timmar på ett dygn, jaa. När det finns så mycket roligt att göra så ska man gå och lägga sig. Igår sa jag till mig själv att gå upp tidigt idag, så jag kunde beta av lite i mina högar med arbetsuppgifter. Klockan sju brötade nyheterna igång på klockradion. Det var en miss från min sida för jag ställer alltid klockan på fem i eller fem över, om det nu gäller hel timme. Jag vill inte vakna till nyheterna och höra att femton personer har blivit skjutna, två barn innebrända och att man just nu pinar skiten ur en galen norrman. Jag får ju veta detta ändå, tyvärr, under dagen, men man kan ju börja dagen på annat sätt, med en glad låt t.ex :) Hur som helst, så låg jag kvar en stund... och täcket var så jävla gott och varmt. Jag kom upp till slut och dagen har varit kanon. Har fått mycket gjort, även en promenad hanns med, precis innan regnet stod som radioantenner rakt ner i backen. Och vet ni vad... i morgon står klockan på 6.40, gaah!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii