Ensam igen

Vilken härlig dag, äntligen lite sol och sommarkänsla. Min dotter har varit här och hälsat på i ett par dagar och tiden har bara runnit iväg. Idag kom vi ut på en tidig...beror på vad man jämför med, promenad och det var inte dumt. Fikatajm följde med resterna av den goa pajen som vi slängde ihop igår. Fika på balkongen :) Klockan fem var det dags för dottern att ge sig av hemåt igen, med tåget och det är alltid lika tråkigt när jag sedan får åka hem själv. Jag snörade på mig skorna igen när jag varit inne och vänt och sen blev det ytterligare en snabbrunda i det vackra vädret. Nu har jag genomfört ett träningspass, när jag ändå var uppvärmd och duschen efteråt, satt som en smäck. Känner mig som vilken ungdom som helst, jädrar va´gött! Tyst och lugnt är det här hemma nu... solen skiner på balkongen, så det får bli kvällsmat där, tror jag om nu molnen kan hålla sig borta. Bye, bye!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii