Idioter

Jag svarar i telefonen och hör en röst..."Hej Anders, jag ringer från Phonera och vi har ett riktigt bra erbjudande nu och kan sänka dina kostnader på hemtelefoni. Hur fungerar det idag tycker du?"
"Jo, det funkar bra." "Ja, men vad bra då, men du verkar inte använda den så mycket?"
"Nä, jag har dessutom sagt upp den." "Då vet vi det, då ja."...klick.
Och så lade hon bara på luren rakt i örat. Är det första gången de ringer, nej, verkligen inte. Och det är inte första gången de är otrevliga heller. Phonera har säkert ringt mig totalt 15 gånger genom åren, både hemma och på mobilen, som tillhör företaget. Alla gånger har de var otrevliga, låter som snorungar som busringer, är tykna, arroganta och bara helt idiotiskt dumma i huvudet. Är det någon som ger dessa människor en lön för att sitta och ringa till folk. Helt otroligt, de skulle ha smisk på rumpan. Alla gånger har jag förklarat att jag inte är intresserad och vill att de ska ta bort mig från alla listor som finns... eller hur, det funkar ju kanon. SLUTA!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii