Överallt samtidigt

Jag har en tendens att hitta på saker. Det kan vara allt från mässor och egna musikshower till små föreläsningar och andra påhitt. Jag har fått förklarat, av de som är inne på astrologi, att det beror på att jag är tvilling, jag har ingen bror eller syster, utan är född i tvillingarnas tecken :) Då är det visst så att man blir lätt schizofren och har många järn i elden. Skulle vara smidigt att ha en tvillingbror, då kunde man göra dubbelt så mycket på samma tid :) Men på något sätt så vill jag uppleva så mycket som möjligt och framför allt vara delaktig i det jag upplever, skapa något och vara med om det sedan. Visst vill jag ta mig iväg till olika resmål också, det är ju också upplevelser och självklart ska det bli tid för det. Nu ligger fokus på Svensktoppen Nästa och i bakvattnet ligger ett annat musikprojekt och puttrar på för fullt. Det gäller att fånga vågen som blir av det första projektet och så rida vidare på den. Hur det än går, så lär det bli en våg och har man någon mer att hålla sig i, på surfbrädan, går det ännu bättre att komma vidare. Ska jag vara ärlig... har redan tankarna på Svensktoppen Nästa År :) Pussåkram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii