Spegel, spegel...

1 juni, förra året, flyttade jag in där jag bor nu. Ni vet ju hur det är med lådor och andra grejer. Mycket blir aldrig uppackat, men det slängs inte heller. Vad ska man ha det till? Jag har flyttat ett antal gånger och i samband med, städas det undan saker och ting, så jag fattar inte vad allt kommer ifrån, fortfarande. Man håller fast i döda ting, hm, men i alla fall, en väggspegel som ska hänga i sovrummet, ställdes där vid inflyttningstillfället. Gissa var den är nu? Upphängd? Ha, ha, eller hur. Den står på nästan samma plats som då och jag dammar den varje gång jag städar. Vid varje tillfälle någon av ungarna hälsar på säger jag samma fras, " vi kan ta och köpa skruvar till den i morgon och hänga upp den."Jävlar vad de skruvarna INTE blir köpta! Kanske är det ett tecken....ska jag flytta igen och inte vill hänga upp den för det? Får väl se om den frågan får ett svar.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii