Strosa lite...

Efter en förmiddag med papper och lite annat småpill, även några små förberedelser inför Svensktoppen Nästa, så tog jag en tur ner till vår vackra stad. En kvart senare kände jag att det var lite väl varmt för en promenad. Närmaste glasskiosk fick ett besök och en svalkande vit Magnum svalkade gott. Mycket folk på stan, när lönen nu ramlat in på kontot. Jag satte mig på en av bänkarna på Stora Torget och bara njöt. Efter ett par minuter kom det fram en söt tjej och hejade glatt, men, men... det gällde bara en marknadsundersökning :(  Kryss, kryss, kryss och sen var det klart. Hej, hej!
Vände kosan hemåt efter ytterligare lite strosande och får väl nu slå mig ned på balkongen, i denna ljuva sommartid.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii