Hej och hå!

Fredag redan... ja, fort gick det. Blir ju så med dessa helgdagar nu på våren. Det är inte så dumt. Idag är det fullt schema. Jobb på morgonen, fm, sen passade jag på att shoppa lite innan lunch, klämde sen in lite musikskapande(även en stund tidigare på morgonen), lunchtime och visning av lägenheten för dammsugaren, nu är lite mer jobb strax, därefter hem och städa lite till, iväg och handla, tanka bilen, för att senare i kväll bege mig till Kinna Hotel och rocka till Rydell & Quick, som jag också ska recensera. Klockan lär väl närma sig tre, innan jag lägger mitt lilla söta huvud på kudden. Lite sömn behöver jag nog innan lördagen gör sitt antågande med mer musik och trevligheter, hej och hå!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii