Plötsligt händer det!

Det är så man säger va!? När den så kallade turen knackar på. Det är egentligen ingen tur, utan det är att jag förberett mig, varit öppen och nu kommer tillfället. Jag skrev om delar av händelsen för ett par dagar sedan, men nu är det på riktigt. Fick kontakt med kille från Malmö som har ett mycket speciellt kontaktnät då det gäller musik och artister. Redan där låter det spännande, eller hur. Han eftersöker en låtskrivare och nu har vi utbytt några låtar, jag fick en som han gjort för att höra rösten och han fick ett par som exempel. Jag vill inte säga så mycket mer, men kontaktnätet sträcker sig utomlands också, i kretsar kring Memphis och dess radioutbud, samt välkända artister. I första läget handlar det om att skriva en låt till ett speciellt tillfälle som äger rum i Stockholm 30 juni, tycker han att låten passar, så spinner det vidare.
Så just nu känns det som att olika saker och andra universella vibrationer har börjat hitta vägen hit. I welcome you!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii