Åh, är du så gammal!?

Min sista kund idag, är en rolig prick och en aning tjötig, om jag utrycker mig milt. Munnen går i ett, om allt på en gång, diverse citat och floskler hit och dit :) Han behöver verkligen massage, spänd som en pinne. Efter visar jag några övningar för mage och ett par stretchövningar. Sen frågar han diverse saker om träning, mm och drar en jämförelse om "oss", vi i vår ålder och så tittar han på mig och säger, du är väl ungefär lika gammal som jag och så spinner han vidare, men hejdar sig. Eller hur gammal är du? Jag tittar på honom och ler och svarar, jag är en -65:a :) Han tittar igen, va fan, är du såå gammal!? Det trodde jag verkligen inte. Jag svarar; tack! ;)  (han är född -78)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii