Matlåda och rötjut!

Ja, jösses, då kom så fredagskvällen äntligen. Jag har gått och nynnat på en av mina låtar idag och nu innan jag åt, så fastnade jag framför datorn. Det är en låt som ska skickas till Småland och förhoppningsvis delta i Svensktoppen Nästa. Det går några timmar och jag säger till mig själv mellan tagningarna, nu ska jag äta, men så blir det inte. Nu är grunden färdig och i morgon ska jag försöka lägga gitarr och sen är det dags att skicka den, så att sångerskan kan få känna på den innan hon lägger sången. Maten ja, vad fasen blev det... spagetti och köttfärssås, ur en matlåda :) och så en pava vin. Vilket fredagsmys! Längtar redan efter nästa fredag och till i morgon, så in i vassen. Det blev en elektronisk cyberskål nyss, med min älskade Marie, som ligger i soffan och halvsover 2,5 mil härifrån. DET är långt det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii