Sjunde eller kanske till och med åttonde...

Dagarna går och livet känns allmänt gött. Att vara lite lagom puttrigt kär är ju inte så dumt, men när det blir så här, så undrar man ju nästan var det ska sluta. Det kommer det ju naturligtvis Inte att göra. Sjunde himlen brukar man tala om i sådana här sammanhang, när det är sådär jädra gött allting och det rullar på och inget är egentligen svårt. Fasen vet om jag inte åkt hissen upp en våning till nu och hamnat på plan åtta. Det känns så. Igår var ytterligare en sådan där varm, mjuk och härlig dag. En träff med världens bästa tjej, god mat och att bara få vara, det går hem hos mig kan jag säga. Inga konstigheter, men så jäkla gött, igen :) Tidigare på dagen var jag och fick håret klippt och det är lite skönt också. Pratade om allt möjligt, som vi brukar och K såg att jag var på riktigt gott humör. Nä, nu blir det lite jobb igen. Ha det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii