Fascinerande!

Kom på mig själv med att sitta med ett stort leende när jag såg filmen Mamma Mia. Jag vet att jag gjorde likadant när jag såg den på bio. Makalöst hur man kan fånga så med musik. Det är ju trots allt musiken som håller ihop filmen. Vore tacksam för en procent av intäkterna :) Det är också sånt här som triggar en till att skriva något riktigt bra. Har snart hållit på i 30 år och bara tjänat kanske trettio-fyrtio tusen sammanlagt, på musiken, det blir man inte fet på. Det är skitsamma, när det är så jävla roligt och ger så mycket ändå. Trots allt är det inte försent att tjäna storkovan, om det nu är det man strävar efter. Det är ändå fascinerande hur det blir som det blir. En ton, en ton till och en till, efter varandra, en melodi och pang, där satt den! Vem vill lyssna, Du!? Okej, snart ska du få lyssna som fasen, för det snickras ordentligt i musikverkstan. Watch out!

M+A

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii