Helt knäckt...

Så var det dags igen att rätta till kroppen. Mitt yrke kräver att man är i ordning, så jag orkar hjälpa andra. Det tar självklart på kroppen att stå och massera, men alla behöver någon gång fixa till och räta upp. Efter frukosten bar det iväg till min naprapat, duktig som få. Det är skönt när man verkligen kan lita på den som behandlar till 100%. Fick komma in direkt och läggas med vakuumkoppar och ett par nålar under en stund. Gött! Sedan var det dags för massage och uppvärmning och därefter nackdags. Härligt! "Slappna av... pang! Det är så gött när det smattrar till och allt släpper. Det var en god stund och nu sitter jag med en kopp kaffe och slappnar av. Ska snart iväg till Musiklagret och provspela ytterligare gitarrer och se om jag kan hitta en annan istället för den jag återlämnat, på grund av missfärgningar och annat. Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii