Vardagslunken...

infinner sig igen. Det var en lång härlig ledighet med en massa trevligheter och nya möten. Det är sånt som gör att jag trivs med livet. Jag har sällan varit så laddad inför en vår och sommar som jag är nu. Ja, det är fortfarande mörkt som i en sotares arsle, men det märks också att ljuset börjar återvända. Igår kväll började en av låtarna komma till liv och jag kan redan nu säga att jag är väldigt nöjd. Jag går efter om jag får gåshud eller inte, när jag lyssnar och spelar och igår var det gåshud som gällde. Skönt! Ska det bli ytterligare ett framträdande på torget, tro. Ja, det är inte omöjligt alls. Det vore verkligen pricken över i och liksom knyta ihop säcken, om det här "året".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii