Mörkt som fan!

Det är lugna dagar, så här i början på året. Pengarna är slut för de flesta och man får leta jävligt långt in i frysen efter något att äta. Nu är det bara att böja ner huvudet och köra på. Vissa dagar känns det som att det är dags att göra något annat. Jag har varit inne på detta tidigare, men jag håller fast vid det jag gör, just för att det är så roligt och givande. När klockan ringer kl 7.30 och det fortfarande är kolsvart ute, regnet droppar på fönsterblecket och jag tänker igenom hur dagen ser ut, då är det lätt att bara vända på sig och somna om. Vad var det hon fick nu, Maggio, var det fem miljoner? Nja, kanske inte riktigt så mycket, med tanke på att skatteverket är jävligt förtjust i våra pengar, men ändå, en rejäl slant blev det. Hur gick det till då? Jo, hon har varit ute och spelat, sina egna låtar och radion har fullständigt spelat sönder varje singel hon släppt. Det är dags att göra likadant. Igår skickade jag en demo till Michaela och det kom tillbaka ett JAAAAAAAAAAAA! i ett mail senare på kvällen. Jag måste ju göra något rätt, eftersom två(!) utomstående gillar det. Hm, då ska vi se... hur många bor det i Sverige...någon med öron och god musiksmak!?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii