Gjorde en lista...

Jädrar vad fort det blev morgon. Sov som en liten gris utan att vakna en enda gång i natt. Väldigt behaglig dag väntade. Frukost i lugn och ro och sedan vidare till jobbet ett par timmar. Tog med fika och satt och kollade på tv medan jag smaskade på pepparkakor. Igår gjorde jag en lista på vad jag skulle göra idag och nu har jag bockat av nästan alla. Två saker kvar och det är att ringa far och försöka skriva färdigt en låt, som ska skickas till Svensktoppen Nästa i april. Det känns bra att stryka på listan, då känns det som man gjort något nyttigt på dagen, även om det är "ledigt" som idag. Det är fortfarande lite pappersjobb kvar, men när jag nästan var klar, så valde banken att köra en uppdatering och då fick jag ta en paus, ända till i morgon, har jag bestämt. Skriver en ny lista innan läggdags. Prova du också!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii