Bestäm dig, för sjutton!

Det är inte det lättaste att sätta upp mål. I morgon ska jag låta bli smågodiset och kakorna, i morgon ska jag springa 5 km, börja ta en grönsak till maten. Det finns hur många saker som helst att ändra eller förbättra. Som alldeles nyss, när jag cyklade 6 km och gjorde ett antal styrkeövningar. Det krävdes ett beslut, men det gick bra. Blev lite extra taggad, då jag igår fick fram ett par gamla bilder ur gömmorna, där jag ser hyfsat fräsch ut. Det är receptet, gå tillbaka i tiden, i sinnet, tänk dig ung, hur kändes det då? Ett annat bra recept är att umgås med yngre människor och i mitt fall tror jag det gör susen. Jag vill ju matcha min skönhet, som finns vid min sida. Jävlar vad jag får hålla igång då :)) Hej å hå!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii