Värmde upp med dans...

Gott väder och till och med lite sol. Nästa vecka ska det bli plusgrader, sägs det och då hoppas jag att snön smälter BORT!! Vill inte ha mer vinter nu, nu räcker det. Hade sovmorgon idag, om man räknar kl 9 som sovmorgon... Sen kom mor och Rolf på besök och fick kaffe. De hade med fikabröd, då jag inte hade så mycket i skåpet, insåg jag. Har även tvättdag och samtidigt som tvätten rumlade runt i maskinerna, så passade jag på att träna och motionera. Ni skulle sett...eller inte. Jag har ju en träningscykel, jag brukar använda som uppvärmning, men idag blev det Michael Jackson på bra volym och sedan drog jag igång. Hallmattan fick känna på mina moves och svettpärlorna lät inte vänta på sig. Jädrar vad sköj! Fick flashbacks till mitten av 80-talet, då jag for över dansgolvet på Kullaberg. Efter ett antal olika styrkeövningar, hoppade jag in i duschen och nu är jag äten och färdig för att möta min kärlek. Just move it on!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii