Med väl skyddat hjärta...

Klev jag upp hos min älskling. Hon hade redan gett sig iväg och det med tuppens tideräkning. Alltså jävligt tidigt! Jag vet inte hur bortskämd man kan bli, men jag är nog en av dem mest bortskämda just nu. Lite egotrippad får jag väl vara :)) Önskar varje människa denna lycka! Hade jag vetat att hon fanns, redan för många år sedan, så hade jag letat upp na´ på stört. Nu funkar det ju inte riktigt på det viset och det är jag faktiskt glad för. När det väl händer, så händer det fanimej på riktigt och det är det bästa. Kvällen igår var perfekt. Behöver inte gå in på några detaljer. Idag är en fantastisk dag också, för om bara några timmar står hon åter på tröskeln med sitt underbara leende. Hur ska jag hinna, nu då? Jobba lite och sen städa och plocka undan...tiden går så fort. En snabb kaffe nu och sen sätter vi igång. Hej och hå!

Hjärtebra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii