När spänningen släpper

Nerverna höll sig på insidan idag och vi genomförde vår radiospelning med bravur. Det finns alltid småsaker man/jag retar mig på, men som andra inte ens upptäcker. Ostämd gitarr, en nätt liten felspelning, men på det hela riktigt bra. Skojig och lättsam intervju, som man då önskar kunde fortsätta ett par timmar till, så man verkligen fick med allt man önskar och pratar om innan man går in i studion. Nu har jag en lätt pannhuvudvärk, men det känns bara bra och så ska det vara, då känns det att man lever och att det varit "på riktigt". Nu har vi startat vår resa i det offentliga rummet, som man brukar säga. Nästa spelning, som ju är en riktigt spelning, är på Blue Velvet, Kulturhuset i Borås. Det blir sköj! Vi jobbar på med Svensktoppen Nästa låtar också och är nästa i mål där, så när som på sångpålägg. Nu är jag nog värd en kopp kaffe i alla fall. Tack igen Marie, för att du är med och förgyller mitt liv :))







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii