Snaskigheter och skandaler!

Ja, då ska vi se vad som hänt. Har det varit några dagar av "full rulle"? Jo då, det har varit än det ena och än det andra. Ni anar inte vilket sjå det var igår, maten, jösses. Bara att få till den där spagettin var ett äventyr och värma köttbullarna ska vi inte prata om. Mitt i allt detta jobbade jag med musiken, hela kvällen gick åt till det. Det värsta var väl fikastunden, ni vet det där inspirationskaffet, som brukar finnas i närheten. Det gick åt pipan. Inget fika bröd hemma! Var på väg att börja improvisera, men av en händelse fann jag ett par små kakor i ett skåp, phew! Till råga på allt, så snöade det ymnigt utanför fönstret och jag kände att morgondagen nog blir ett smärre kaos. Och så detta godnattmessande. Det är ett påhäng. Jag Blir så trött! Finns inget som hjälper heller, får vara älskad då. Musiken förresten, vilken musik sedan, så bra, det är ju skandal att det alltid ska bli så bra. Jag får skärpa mig och göra något mindre bra någon gång, detta går inte. Vilken dag och vilket liv. Varför ringer de inte från tidningen?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii