Radiotid!

Nu är det bara ett par timmar kvar, sen går vi in i radiostudion och drar ett par låtar. Förhoppningsvis får vi ut lite information också. Radiotid är ju något väldigt värdefullt och det är inte Såå ofta det blir tillfälle. Det hänger på oss alla, men kommer det inte bra frågor så blir det ganska slätt. Det gäller att vara kvick och spinna på allt. Nu har jag fått i mig frukost och än så länge känner jag mig lugn. Pulsen brukar gå upp lite extra, strax innan det är dags att kliva in och ut i etern. Det blir kul och ett bra startskott inför våren. Dock ska jag inte ta något kaffe innan sändningen. Vet hur det brukar bli. Det drar upp pulsen ännu mer och det är lätt att bli stirrig, så en kopp te på sin höjd.

Klockan 11 finns vi här!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii