Nu ska jag vara tyst...

Skrev ju om förväntningar sist och vad det kan betyda. Jag brukar ha förväntningar och det får man ju oftast när det är något att se fram emot. I dessa tider när det handlar om Svensktoppen Nästa blir det många turer fram och tillbaka, mest framåt, som tur är. Vi har faktiskt ett fullgott gäng redan med musiker och sångerskor, kul. Jag vill sprida ut låtarna lite i år och försöker hitta vägar. Fann en neråt Småland, men tyvärr var det en återvändsgränd. Dock blev det en ny vändning idag, när jag pratade med en person som var riktigt sugen på att vara med, både som artist och i vår kör, härligt, men nu ska jag vara tyst, när det gäller fler spännande saker, tills de verkligen är på plats. Man lär så länge man lever :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii