Annonssvar

Det har blivit en och annan låt genom åren. Det är alltid kul att dela med sig också. Satte således in en annons hos Bandfinder och kom i kontakt med en kille som eftersökte låtar. Vad han ska ha dem till, vet jag inte ännu, men det kommer snart ett svar på mailen hoppas jag. Han skickade i alla fall två texter och önskade en lite popigare och en ballad i stil med Mauro Scocco. Tur att Mauro är en av mina husgudar :) Knepade och knåpade lite igår och fick till ett popigt förslag och idag på lunchen kom det några goa melodier till balladen. Nu ska jag bara spela in dem också och skicka dem, så får vi se vad som händer. Dagen i övrigt har varit bra, mycket jobb och det är ju också bra. Och den där energin jag pratade om igår håller i sig och fick även påfyllning. Det är ju också bra, för att inte säga, så in i h-vete bra :) *dansar ut i köket och tar med glädje tag i disken*


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii