Har ni också tänkt...

Idag när jag jobbade med en ryggskottspatient, så for jag iväg lite i tanken. Ska man ju inte göra kanske, men det var moment som jag kan utan och innan :)
I alla fall, tanken for iväg och det gör den ibland. Ska jag verkligen hålla på med det jag gör? Vad skulle jag göra annars? Att fundera så är bra ibland, tror jag, även om det inte alltid är viljestyrt. Klart jag är trött ibland och då kanske tankarna kommer lättare. Inte trött fysiskt, men i tanken på nåt sätt.
Det finns ju mycket annat att syssla med, men då jag funderat en stund så kommer jag alltid tillbaka till det jag gör. Det är ju ett kanonjobb och jag har en fantastisk fritidssyssla också, musiken och ett nytt projekt är ju på gång också, i dubbel bemärkelse. Dock vill jag inte kalla det ena av dem, för ett projekt, för det är det absolut inte. Snarare ett stort livsverk, som kommer att formas och tänker jag på det, så finns det energi så det skulle räcka till månen och tillbaka, på cykel :))
Lalalalalove!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii