"Jag är man nu!"

Igår fyllde sonen 19 år, så det blev en tur till Varberg för att gratulera. Var fint väder när jag åkte, men molnen tornade upp sig ju närmare kusten jag kom. Trots det så var det helt ok när jag väl var framme. Det bjöds skitgod chokladtårta och frallor och kaffe, mums. Vid överlämnandet av presenten så gav jag honom en riktig bamsekram och kommenterade samtidigt, "grattis lille pojk", varav det kom tillbaka, "jag är ju över arton nu, då är jag väl mer man, än pojke och ungdom."
Jo, det är nog så ja :) Jädrar vad tiden går.
Vidare for vi in till stan sen och åt gott på Grappa och därefter åkte jag hem igen.
Knappt hade jag kommit innanför dörren, så övergick seneftermiddagen och en bra bit in på natten, i ett väldigt mysande :) Och vad det anbelangar, så finns det ingen ände på det. Ni vet ju hur det är med chipsen...det går inte att bara ta ett ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii