Helt sjuukt...

Det är inte så att jag trillat på en isfläck och brutit benet. Inte heller råkat ut för fotsvamp eller skörbjugg. Har dock en ilsken, jävla förkylningsbacill, boendes i min kropp sedan i lördags. Det är ändå ingenting, mot den verkliga åkomman, som har sin plats någon helt annanstans. Nämligen i hjärtat. Inte i form av något farligt, kanske bäst att tillägga det, utan något helt underbart, nämligen Löööv! Ok, kan han inte skriva om något roligare, kanske någon tänker nu, nä, det kan jag inte, även om det finns mycket annat spännande. Som när jag tjuvrökte eller när jag slängde i grannens katt i Viskan. Det står i min bok, för den som är intresserad :) Fyra dagar med den jag älskar mest, kan tyckas lång tid, men tvärtom, svisch, sa det. Idag var vi på Leos Lekland och de små busungarna fick springa av sig lite energi, den lilla som fanns, efter en troligt, kämpig påskafton. Efter att vi ätit, skiljdes vi åt och det var inte bara förkylningstårar på min kind. Det känns i bröstet...heeeelt sjukt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii