Tvilling eller trilling...

Jösses, vad man vill göra mycket grejer. Idag har det pockat på, om man nu säger så. Jag har för mycket på gång i huvudet ibland och då kan man lätt bli stressad. Tvillingarna är tydligen såna, men jag känner mig mer som en trilling eller fyrling :) alltså samtidigt. Har försökt att samla mig, så gott jag kunnat. De fanns musik i huvudet och så har jag ett föredrag som ska färdigställas. Vilket tror ni det blev till slut? Japp, musiken fick komma ut. Funderat hela dagen och nu till kvällen kom det en melodi som jag ska bygga på. Marie skrev några rader igår som jag provade, tillsammans med melodin och det kan funka. Låten ska till Stockholm och spelas in där, vad det lider, en ny kontakt, en seriös sådan och naturligtvis hoppas jag på ett genomslag på något sätt. Nu är vi ju ett gott låtskrivarteam :)) så det ska väl inte vara några problem. Med min kluvna personlighet, så kan det ju inte bli annat och fort går det :) Hoppas de andra inte ska ha lön också...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii