Nu så...

En skön dag med vårregn och en hel del jobb, kul. Ju mer jag pratar om vissa saker, desto mer peppad blir jag. Nu tänker jag på min stora hobby, än så länge, musiken. Det är mycket på gång och det känns gott. Skickade ett smakprov på en ny låt till Stockholm idag och svaret som kom tillbaka triggade ännu mer. "Wow, imponerande, precis min stil, helt perfekt". Så det är väl bara att köra på då :) Hon har redan fått en låt på svenska, lite r&b-stuk och godkänt den också, så nu blir det en på engelska. När den är klar ska den spelas in och då har hon kontakterna, både studio och andra roliga vägar, mer om det senare. Även det övriga i livet är gött, det rullar på, som man säger. Jag hade även äran att få vara barnvakt igår. Det var roligt och det gick kanon. Vi var ute i trädgården och kastade gris och efter en stund blev det matdags. Spagetti och köttfärssås stod på menyn och det var populärt, så två portioner var, smaskade de i sig, duktigt. I kväll blev det sent hem, men det var det värt. Lugnt och gött nu, tv och mat, sen ska jag vila kroppen. Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii