Nu händer det igen...

Det bubblar och puttrar lite överallt. Jaja, det är kärlek i luften, men det händer andra saker också. När jag känner denna "vittring" av att något bara måste göras, ske, så är jag lite lik den där vargen som sprang runt i stan. Den hade säkert ett mål, för den var på väg någonstans, även om det såg ut som den bara irrade. Idéer börjar födas i mitt huvud och det funderas på roliga saker kring musiken. Det finns mycket man kan göra och det är det som bubblar och puttrar just nu. Jag behöver det där, det får inte stanna av. Samma gäller själva livet, det får heller inte stanna av, det måste röra på sig hela tiden. På olika sätt, men framåt. Vissa kvällar har det varit svårt att somna, då det snurrar olika saker i huvudet. Det är låtar som formas och det är stora scener som byggs upp, där vi står och kör en show. Helt otroligt häftigt! Jag ser hur det ska se ut, om 6 månader, om ett år. Det blir inte exakt så, men i stort och en del gånger blir det till och med bättre. Så, nu händer det igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii