Noll koll...

Så där ja, nu är helgen över, igen. Jädrar vad det går mellan p..... och l....
Ett uttryck som glömts bort och kanske inte ens är känt av alla. Vill inte skriva ut riktigt allt.
Har haft det gott, typ, kan jag nog sammanfatta helgen. Vi satt ute på gräsmattan en stund på eftermiddagen och tog en kopp innan M skulle åka. Då kände jag att jag inte har riktigt koll på alla helger som är i antågande. Valborg och allt annat. Förmodligen beror det på att jag inte är anställd, men en del är nog, att jag inte brytt mig tidigare, under de åren jag varit ensam. Tar en dag i taget, typ och rätt var det är, så är det någon helgdag som dyker upp i kalendern. Känns inte så dumt heller, för den delen, men ibland kan det ju vara bra att planera lite också. Sitter just och lyssnar på Gyllene Tiders nya skiva. Låter för jävligt, tycker jag. Bara en massa ord hit och dit och typ samma låt hela tiden. Fattar ingenting. Per´s rim är bedrövliga, ord på ord, som utfyllnad och samma uppbyggnad på musiken. Ja, jösses, ska de fylla Ullevi igen tro. Stänger av skiten nu!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii