Då känns det tungt...

Det är inte ofta jag sover till klockan elva, men idag hände det. Det var väl så att kroppen behövde lite extra sömn. Och det var gött att se solen, för en gångs skull. Nu hann vi inte ut innan molnen kom och gömde undan den igen, men det var ändå dagsljus när vi gick en promenad.
Väderprognosen spår tydligen snö och kyla till nästa helg. Det känns verkligen tungt. Jag är inte ett fan av snö och kyla, dock när jag är inställd på det, så går det bra. Jag gillar att åka skidor och det är inte alls fel att tillbringa en vecka i en fjällstuga, men när det bara är just kallt och jävligt i vardagen, då är det inte kul. Hoppas det inte blir så allvarligt och att den prognosen är vääldigt fel.
Snart är det dags för ett träningspass igen. Det blev lite cykel och även promenad igår, samt några övningar. Plankan klockades på 1,40 min och det var gott. Har den inställningen att närmsta halvåret, så ska kroppen få jobba ordentligt på alla sätt. Det är inte dags att bli gubbe än, snarare tvärtom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii