Det vore nog bra...

Det är några år sedan jag skrev min bok. Den är väl inte den mest lästa, men några har i alla fall fått tag på den och orkat sig igenom historien om Theo. Skulle det skada att göra en till? Nej, det tror jag inte, men frågan är om jag kan finna tiden. Det finns mycket mer att skriva och jag skriver lite vid sidan ibland. Inga långa stycken, utan mest för att skriva av mig lite. Det gör jag ju här också, men inte på samma sätt. Jag har faktiskt varit sugen på att skriva något riktigt läskigt här, men jag har inte kommit till skott än. Det vore nog bra och dåligt på samma gång. Ni vet det här med nätet och vad man bör skriva och inte. Egentligen bryr jag mig inte så mycket, men följderna kanske inte blir de jag önskar. Däremot önskar jag att jag sagt ifrån lite mer tidigare i livet. Det är ju ofta tillfällen som tar en vidare och ibland kan det räcka med ett ord för att ta sig vidare riktigt långt och i en helt annan riktning. Tror jag ska rota lite mer i det förgångna. Låter som jag är 100 år :) kanske blir jag det, om jag rotar :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii