Över på andra sidan...

Då har det slagit över, kan man säga. Inte så att jag gått och blivit galen, men lite tokigt känns det allt :)
Det är väl så det ska vara när man är kär och lycklig. Vad jag syftar på är det nya året. Vi har varit på mitten av året och nu är vi över på andra sidan. Om man tänker sig året som en klocka, vilket jag gör, så är klockan ett par minuter över tolv nu eller snarare tre. Det har varit lugna dagar så här långt. Just nu är jag hemkommen från jobbet och resten av dagen ska ägnas åt lite fix och tvätt. Det smakar gott med kaffe och pepparkakor nu, innan jag tar itu med slitet :) Igår satt vi och spånade på hur vi vill att våren ska se ut. Det gällde främst musiken. Vi kom på ganska många olika saker vi kan göra för att synas lite extra och det ska bli kul. Jag har på nytt tagit kontakt med några gällande Svensktoppen Nästa och det är en av de stora händelserna i år. Vidare hoppas jag på fint väder och många soltimmar och en härlig semester. Om du är en av de som läser min blogg, vore det kul om du hörde av dig. Lämna gärna en kommentar, om ingenting alls eller något annat. Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii