Ta tillfället...

Det är vad man bör göra, egentligen hela tiden, men risken är väl att man får för mycket att göra :)
Livet är spännande och det finns mycket att ta sig för. Häromdagen såg jag en mening glimta förbi på Facebook, som fick mig att klicka. Det var en tjej som ville ha hjälp med musik till en reklamfilm. Ett nytt företag håller på att få liv. Jag svarade och igår träffades vi över en lunch. Det blev mycket prat och intressanta utbyten, så nu väntar jag bara på att få se hela filmen för att kunna göra mitt jobb. Vi är tre kompositörer som slåss om platsen, men jag ska göra mitt bästa. Framför allt vågar jag ge mig in i leken :) utmaning! Ännu en utmaning börjar i morgon och 121 dagar framåt. Ska bli intressant att följa med på den resan. Ikväll blir det mys och i morgon ska vi lida oss igenom första deltävlingen av Melodifestivalen, ojojoj. Dessutom ska vi försöka färdigställa vår låt som ska skickas till Svensktoppen Nästa. Puss och kram, trevlig helg!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii