Är vi ihop nu då!?

Japp, nu är det bekräftat på riktigt, för nu har vi ändrat relationsstatus på FB :) Jösses, vilken tid vi lever i. Tänk på hur det var när man var mindre. Då skickades det lappar i klassrummet och det frågades chans på skolgården, med hjälp av någon annan. Inte för att jag hade någon stjärnstatus, varken i skolan eller på fritiden, bland brudarna, men en och annan puss lurade jag till mig på de partyn jag fick komma på. Nu flörtas det på nätet hej vilt och nätdejting är hur stort som helst. Jag hade turen att få möta kärleken på riktigt, även om själva mötet bestämdes på FB. Så då är det väl klart att det ska synas där också, nu när vi faktiskt har ett förhållande :) Det är väl knappast på riktigt annars, eller? Jo, det kan jag tala om, att det är det verkligen, sååå in i helvete!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii