Det skulle snart visa sig...

...att helgerna kan innehålla så mycket mer än att bara vara och försöka få tiden att gå. Nu har jag inte snöat in helt och hållet de åren jag varit på egen hand, men det blir inte riktigt samma, som när man är två. Fredagsmys på en helt annan nivå och det skulle också visa sig att mina målarkunskaper faktiskt låg gömda där i bakhuvudet. När det finns färdiga bilder att bara fylla i, så går det ju bra :) Fyra i rad, trodde jag var en lätt match, men jag fick stryk så det visslade om det. Har ni "kastat gris"någon gång? Ett underskatt spel och att spela det i en mjuk soffa och med en kanin som ligger och trycker intill, då blir det en utmaning. Det låter väl som ett trevligt fredagsmys och jag kan säga, det var det verkligen. Tänk vad mycket energi det finns i små barn. Otroligt häftigt. Det mest häftiga var, att det kändes som  energierna i övrigt, låg på samma nivå och det tackar jag särskilt för. Det blir kanon det här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii