Jubileum

Har varit inne på det innan, att tiden rusar iväg. Idag firar jag 7 års jubileum på jobbet. Det blir ingen fest eller rabatter, utan jag bär bara känslan med mig. Det är inte klokt egentligen vad tiden går, igen. Kommer väl ihåg när jag var och tittade på lokalen och bestämde mig och hur det skulle se ut när jag äntligen fick flytta in. I samma veva flyttade jag även "hem" igen, till Borås, efter 16 år i Gislaved. Det kändes bra. Dock har det varit en kämpig tid, då jag återigen stod på noll vad det gällde kunder. Ut och ragga och prata med alla och till slut började det rulla på. Sju år är ganska lång tid beroende vad man jämför med. Hade det varit ett barn, så vore det dags att börja skolan. Jag fortsätter som vanligt och ser fram emot de kommande åren på jobbet. När det gäller de "privata" åren som kommer, så kan jag bara le och jag har många fina bilder i huvudet om vad de ska innehålla. Vad sa han, Janne Malmsjö, Vår bästa tid är nu, eller hur. Nu och alla andra år framåt. Hurra, hurra, hurra, hurra!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii