Mer sand i startgropen

Japp, nu jävlar börjar det kittla i musiktarmen. Öronen är på helspänn efter dolda musikslingor, som brukar dyka upp när jag minst anar det. Har pillat på gitarren flera gånger idag och även kommit upp med en ackordsföljd och en textrad, som jag nu vidarebefordrat till ännu ett textskrivarproffs i min omedelbara närhet. Ett snyggt proffs ;) Det riktigt bubblar i kroppen och jag längtar till våren. Om allt går i lås, så kommer det florera musik, signerad mig och min älskade Marie, lite varstans i Sverige. Otroligt spännande! Skulle behöva ett par kubik sand nu, som sagt, så att startgropen blir hög, som den värsta hoppbacken och uthoppet kommer likna Boklöv, spritt åt alla håll, så att säga. Sverige here we come!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii