Kan Kenza, kan väl alla...

Hur många bloggar finns det? Ja, bara i Borås finns det 568 st registrerade, dock vet jag inte hur många som är aktiva. Vad skriver man om då? Det är alla möjliga ämnen som tas upp, allt från grodor till dyraste väska, typ. För skojs skull gick jag in och läste lite på en populär blogg, Kenza. En tjej som tycks skriva väldigt intressant, eller? Med 1,1 miljoner unika läsare den senaste veckan, så borde vara det i alla fall. Läste några inlägg som sagt och det står ungefär som jag själv skriver. Skillnaden är att hon är väl runt 20 år och ser bra ut, lägger ut mängder med bilder på kläder, smycken och en massa andra saker. Poserar i snön med nyaste outfiten. Vilka läser hennes blogg då? Är det en miljon tjejer eller är det hälften av varje, är det Göte 74 år, eller lilla Lisa 5 år. Ja, man undrar ju hur det är möjligt.
Nu har jag klämt i mig en bit lax och potatis i alla fall och ska se på Lykke, som jag missade igår hemma hos min älskling. Där finns tv, men allt är inte riktigt på plats, om man säger så. Vem behöver tv å andra sidan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii