Är det på riktigt eller!?

Var ju klart nyfiken på treans nya såpa och gav den en chans. Bara för att det skulle vara en från Borås, så kunde det ju vara roligt att se. Tänkte nog inte att det kunde vara sämre än Ullared, men tji fick jag. Ola-Conny och Morgan framstår som två Einstein i jämförelse. Säkert elakt sagt, men jag har ruskat på huvudet nu i en halvtimme och fattar inte hur de kan driva företag. Ja, jag vet att en del är enligt manus och klippningen är gjord för att förvåna och chocka, precis som i alla sådana såpor.
Jag har fått någon mersmak på de här programmen ändå, men nu vet i fan om inte måttet är rågat. Får nog börja bli lite mer kulturell och skärpa till mig, för det här är för bedrövligt. Ullared är ju bara roligt och oskyldigt, men ändå mer på riktigt än de flesta andra. SVT here I come!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii